הדר גולדמן הגיע אל עולם הפרסום מתחום המוזיקה, וניכר שמדובר באחת הפיגורות המקוריות והקריאטיביות ביותר בתחום. כפי שהבריק בתחום המוזיקה, הצליח גולדמן להוכיח את כשרונו גם בעולם הפרסום התחרותי, ועד מהרה מיצב עצמו כאחת האושיות בתחום.
הדר גולדמן נולד בבאר שבע ומתגורר כיום בתל אביב, בן 47, נשוי ואב לשני ילדים. הוא החל את דרכו מנגינה על כינור, שם הוכיח כישורים יוצאי דופן, הקים כמה להקות רוק וביניהן את סיאם, בה שותף עד היום.
את כישוריו הצליח לבטא גם בעולם הפרסום, בו רכש לעצמו שם בגין עבודה קריאייטיבית, ואף נועזת במקרים רבים. את תחילת דרכו בעולם הפרסום עשה הדר גולדמן בתפקידים שונים בכמה משרדי פרסום בארץ, לאחר שהשלים תואר שני בתקשורת שיווקית מאונברסיטת לונדון. בשנת 1992 חבר הפרסומאי הצעיר אל פרסומאי אחר, בשם איילון זרמון, והשניים פתחו משרד פרסום שעד מהרה הפך להיות לאחד המשרדים המובילים בארץ.
הדר גולדמן מכונה כ-"הילד הרע של עולם הפרסום" וזאת בזכות היעדר היומרנות והתעוזה הרבה אשר מלווה אותו בחייו ועבודתו. הוא ידוע בפרסומותיו כטיזר, ולא אחת, פרסומות בהפקת המשרד מעוררות תגובות והתייחסות רבה, דבר המסייע רבות לאפקטיביות שלהן, גם אם לכאורה מדובר על ביקורת אותה סופג המשרד.
זרמון גולדמן
משרד הפרסום שהחל את דרכו לפני קצת למעלה מעשור, הצליח, עד מהרה להכנס לרשימת עשרת משרדי הפרסום המובילים בארץ, ומיצב עצמו כמשרד הפרסום עם קצב הצמיחה המהיר ביותר בקרב משרדי הפרסום. המשרד מצוייד בארסנל מכובד ביותר של לקוחות כמו רשת הבגדים פוקס, ערוץ עשר, אל- על, שקם אלקטריק, פייזר, סוני אריקסון, דלתא, ערוץ 24, דלתא, רכבת ישראל ועוד רבים נוספים.
השניים מספקים ללקוחותיהם את מיטב השירותים השונים לרבות בניית אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית, שירותי הפקה, רכש מדיה, אינטראקטיב ועוד.
בשנת 1999 הקימו השניים את זרמון גולדמן DDB וכעת עובדים לקראת פתיחתו של סניף נוסף בניו יורק.
ייחודו של משרד הפרסום בא לידי ביטוי בקמפיינים קריאטיביים במיוחד, ומדובר על משרד שרכש לעצמו כינוי כ- משרד פרסום חצוף, שכן פרסומותיו, כאמור נועזות במיוחד, כך ניתן לראות לדוגמא את הפרסומות הסוערות של רשת הבגדים פוקס שעוררה תגובות רבות.
המעוף, הקריאטיביות והתעוזה של השניים זיכו אותם לא אחת בפרסים שונים, פרסים כמו תחרות האפי הבינלאומית, קקטוס הישראלי ועוד.
חשוב יותר מהתעוזה היא העבודה החכמה המתלווה אל נסיון רב השנים המאפשר לצמד לספק ללקוחותיהם פתרונות יעילים במיוחד. מתוך האידיאולוגיה של משרד הפרסום, הדוגלת ברעיונות טובים שמובילים לתוצאות טובות, הצליח משרד הפרסום של הדר גולדמן להגיע לקהלי יעד קשים במיוחד לפיצוח, למסקם את תקציבי הפרסום של לקוחותיהם לרמה הגבוהה ביותר, ולפגוע כל פעם מחדש בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר עם הפרסומות אותם הם מפיקים.
בויקיפדיה תוכלו למצוא מידע נוסף הודות הדר גולדמן.